• Επικοινωνία
- Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του e-Shop;
Οι ώρες εξυπηρέτησης πελατών του e-Shop είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. (εξαιρούνται οι αργίες).
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας e-mail στο eshop@rococo.gr ή να μας καλέσετε στο +30 210 2224480 & +30 210 2221821 στις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης.
- Σε πόσο χρόνο λαμβάνω απάντηση σε email που έστειλα;
Απαντάμε σε όλα τα αιτήματα εντός 48 ωρών.
• Παραγγελία
- Μπορώ να καταχωρήσω τηλεφωνική παραγγελία;
Δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες μόνο από Ελλάδα.
- Καταχώρησα παραγγελία στο website σας και δεν έλαβα ποτέ e-mail επιβεβαίωσης.
Η αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελιών φεύγει αυτόματα. Τα emails μπορεί ορισμένες φορές να πηγαίνουν απευθείας στον κάδο ανακύκλωσης ή και να έχουν πάει στο φίλτρο spam. Παρακαλούμε όπως ελέγξετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Αν δεν έχετε λάβει e-mail επιβεβαίωσης από εμάς εντός 8 ωρών, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ή στείλτε μας e-mail και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θα χρειαστεί να μας στείλετε το όνομα, το επώνυμο και τον αριθμό παραγγελίας που έχετε καταχωρήσει στο e-Shop μας προκειμένου να απαντήσουμε άμεσα.
- Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω προϊόντα από την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που καταχωρήσετε μία παραγγελία και δείτε ότι έχετε προσθέσει λάθος κωδικούς, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω e-mail προκειμένου να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις επιλογές σαν σε περίπτωση που δεν έχει ήδη εκτελεστεί η παραγγελία.
- Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου.
Αλλάξατε άποψη; Κάνατε κάποιο λάθος; Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!
Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή καλέστε μας και το τμήμα εξυπηρέτησης θα σας βοηθήσει. Παρακαλούμε είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.
- Υπάρχει λάθος στην παραγγελία ή στα προϊόντα που έλαβα!
Ζητούμε συγνώμη για όποιο πρόβλημα τυχόν προέκυψε. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά, προκειμένου να δώσουμε λύση στο θέμα.
- Πώς μπορώ να αλλάξω/επιστρέψω μία ηλεκτρονική παραγγελία;
Σε κάθε παραγγελία θα βρείτε το έντυπο επιστροφής με όλες τις οδηγίες, αν επιθυμείτε επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας ενημερώσουμε σχετικά.
• Τιμολόγηση
- Τι τρόπους πληρωμής δέχεστε;
Ελλάδα:
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners & Union Pass), αντικαταβολές και τραπεζικές καταθέσεις, Paypal για παραγγελίες εντός Ελλάδας.
Χώρες εκτός Ελλάδας:
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners & Union Pass), τις τραπεζικές καταθέσεις, πληρωμές μέσω Paypal για παραγγελίες εκτός Ελλάδας.
Στοιχεία Τραπεζικών Λογαριασμών:
Όνομα Τράπεζας: ALPHA BANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 141-00-2002-004040
IBAN: GR98 0140 1410 1410 0200 2004 040
Νόμισμα: EUR
SWIFΤ: CRBAGRAAXXX
Όνομα δικαιούχου: ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΑΒΕΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ/ROCOCO STATUS QUO
Όνομα Τράπεζας: NATIONAL BANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 12247014025
IBAN: GR 95 0110 1220 0000 1224 7014 025
Νόμισμα: EUR
SWIFT: ETHNGRAA
Όνομα δικαιούχου: ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΒΕΕ
Όνομα Τράπεζας: EUROBANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 0026.0253.40.0200695115
IBAN: GR87 0260 2530 0004 0020 0695 115
Νόμισμα: EUR
SWIFT: ERBKGRAA
Όνομα δικαιούχου: ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΑΒΕΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ
Όνομα Τράπεζας: PIRAEUS BANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 6034162922347
IBAN: GR21 0171 0340 0060 3416 2922 347
Νόμισμα: EUR
SWIFT: PIRBGRAA
Όνομα δικαιούχου: ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ M ΑΒΕΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ
- Σε τι νόμισμα γίνεται η χρέωση;
Οι τιμές είναι σε Ευρώ για όλες τις χώρες.
• Αποστολές και Παραλαβές
- Δεν έλαβα ποτέ αριθμό αποστολής.
Με την αποστολή της παραγγελίας σας στέλνουμε e-mail με ενημέρωση για τον αριθμό αποστολής και Link προκειμένου να μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας. Παρακαλούμε ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
- Τι εταιρεία αποστολής χρησιμοποιείτε;
Η εταιρεία αποστολής που συνεργαζόμαστε μπορεί να διαφέρει ανά περιοχή και ενδεχομένως να αλλάζει ανά περίπτωση.
Εξωτερικό – Αποστολή από τις κεντρικές μας αποθήκες με DHL
- Θα ήθελα να επεξεργαστώ τη διεύθυνση αποστολής.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να κάνουμε τη διόρθωση στη διεύθυνση αποστολής που επιθυμείτε, σε περίπτωση που δεν έχει ήδη αποσταλεί η παραγγελία και είναι εφικτό.
- Χρειάζεται η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής να είναι στην ίδια χώρα;
Για λόγους ασφάλειας συναλλαγών χρειάζεται η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής να είναι στην ίδια χώρα.
- Πώς μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;
Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από την εταιρεία, θα σας στείλουμε ένα e-mail με όλες τις πληροφορίες για την αποστολή και αναζήτησή της.
- Έχω πρόβλημα να βρω την παραγγελία μου, πώς μπορείτε να με βοηθήσετε;
Μόλις η παραγγελία φύγει από τις εγκαταστάσεις μας, παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστούν 1-2 εργάσιμες ημέρες για ορισμένες μεταφορικές να ανανεώσουν τα στοιχεία αναζήτησης στο website τους.
Αν ο αριθμός αναζήτησης δε λειτουργεί ή δεν έχει ανανεωθεί μέσα σε δύο εργάσιμες ημέρες, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το θέμα.
- Η παραγγελία μου επιστρέφεται στον αποστολέα (RTS). Τι πρέπει να κάνω?
Αν δείτε ότι η παραγγελία σας επιστρέφει στη ROCOCO και επιθυμείτε να αποσταλεί εκ νέου, απλώς επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας σχετικά.
- Υπάρχουν φόροι, και έξοδα εκτελωνισμού;
Οι όποιοι φόροι περιλαμβάνονται ήδη στην παραγγελία και πληρώνονται κατά την καταχώρησή της. Για προορισμούς εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να χρειαστεί να πληρώσετε επιπλέον χρεώσεις και φόρους καθώς η παραγγελία σας προχωράει σε εκτελωνισμό. Επίσης, σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε παραγγελία σε εμάς, παρακαλώ σημειώστε ότι θα πρέπει να διαβάσετε την πολιτική επιστροφών.
Σημειώστε: Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ενδεχομένως να έχουν επιπλέον χρεώσεις από τη διαφορά ισοτιμίας, από έξοδα εκτελωνισμού, έξοδα εισαγωγής για το οποία δε φέρει η επιχείρησή μας καμία ευθύνη.
- Η αποστολή της παραγγελίας και η παραλαβή απαιτεί υπογραφή;
Οι διεθνείς αποστολές πακέτων απαιτούν υπογραφή κατά την παραλαβή.
Η Rococo κάνει αποστολή παραγγελιών στις παρακάτω χώρες:
1. Αυστρία | 16. Πολωνία |
2. Βέλγιο | 17. Πορτογαλία |
3. Βουλγαρία | 18. Ρουμάνια |
4. Καναδά | 19. Ιρλανδία |
5. Κύπρο | 20. Σαουδική Αραβία |
6. Τσεχία | 21. Σερβία |
7. Αίγυπτος | 22. Σλοβακία |
8. Γαλλία | 23. Σλοβενία |
9. Γερμανία | 24. Ισπανία |
10. Ελλάδα | 25. Σουηδία |
11. Ισραήλ | 26. Ελβετία |
12. Ιταλία | 27. Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα |
13. Ιορδανία | 28. Ηνωμένο Βασίλειο |
14. Λίβανο | 29. Αμερική |
15. Βόρεια Μακεδονία |
30. Λουξεμβούργο |