Επικοινωνία

  •  Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του e-Shop;

Οι ώρες εξυπηρέτησης πελατών του e-Shop είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 π.μ. – 17:00 μ.μ. (εξαιρούνται οι αργίες).
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας e-mail στο eshop@rococo.gr ή να μας καλέσετε στο +30 210 2224480 & +30 210 2221821 στις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης.

  • Σε πόσο χρόνο λαμβάνω απάντηση σε email που έστειλα;

Απαντάμε σε όλα τα αιτήματα εντός 48 ωρών.

Παραγγελία

  • Μπορώ να καταχωρήσω τηλεφωνική παραγγελία;

Δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες μόνο από Ελλάδα.

  • Καταχώρησα παραγγελία στο website σας και δεν έλαβα ποτέ e-mail επιβεβαίωσης.

Η αποστολή επιβεβαίωσης παραγγελιών φεύγει αυτόματα. Τα emails μπορεί ορισμένες φορές να πηγαίνουν απευθείας στον κάδο ανακύκλωσης ή και να έχουν πάει στο φίλτρο spam. Παρακαλούμε όπως ελέγξετε και την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Αν δεν έχετε λάβει e-mail επιβεβαίωσης από εμάς εντός 8 ωρών, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας ή στείλτε μας e-mail και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Θα χρειαστεί να μας στείλετε το όνομα, το επώνυμο και τον αριθμό παραγγελίας που έχετε καταχωρήσει στο e-Shop μας προκειμένου να απαντήσουμε άμεσα.

  • Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω προϊόντα από την παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που καταχωρήσετε μία παραγγελία και δείτε ότι έχετε προσθέσει λάθος κωδικούς, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω e-mail προκειμένου να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις επιλογές σαν σε περίπτωση που δεν έχει ήδη εκτελεστεί η παραγγελία.

  • Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου.

Αλλάξατε άποψη; Κάνατε κάποιο λάθος; Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή καλέστε μας και το τμήμα εξυπηρέτησης θα σας βοηθήσει. Παρακαλούμε είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό.

  • Υπάρχει λάθος στην παραγγελία ή στα προϊόντα που έλαβα!

Ζητούμε συγνώμη για όποιο πρόβλημα τυχόν προέκυψε. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας σχετικά, προκειμένου να δώσουμε λύση στο θέμα.

  • Πώς μπορώ να αλλάξω/επιστρέψω μία ηλεκτρονική παραγγελία;

Σε κάθε παραγγελία θα βρείτε το έντυπο επιστροφής με όλες τις οδηγίες, αν επιθυμείτε επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να σας ενημερώσουμε σχετικά.

• Τιμολόγηση

  • Τι τρόπους πληρωμής δέχεστε;

Ελλάδα:
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners & Union Pass), αντικαταβολές και τραπεζικές καταθέσεις, Paypal για παραγγελίες εντός Ελλάδας.

Χώρες εκτός Ελλάδας:
Δεχόμαστε όλες τις πιστωτικές κάρτες (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners & Union Pass), τις τραπεζικές καταθέσεις, πληρωμές μέσω Paypal για παραγγελίες εκτός Ελλάδας.

Στοιχεία Τραπεζικών Λογαριασμών:

Όνομα Τράπεζας: ALPHA BANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 141-00-2002-004040
IBAN: GR98 0140 1410 1410 0200 2004 040
Νόμισμα: EUR
SWIFΤ: CRBAGRAAXXX
Όνομα δικαιούχου: ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΑΒΕΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ/ROCOCO STATUS QUO 


Όνομα Τράπεζας: NATIONAL BANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 12247014025
IBAN: GR 95 0110 1220 0000 1224 7014 025
Νόμισμα: EUR
SWIFT: ETHNGRAA
Όνομα δικαιούχου: ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΒΕΕ


Όνομα Τράπεζας: EUROBANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 0026.0253.40.0200695115
IBAN: GR87 0260 2530 0004 0020 0695 115
Νόμισμα: EUR
SWIFT: ERBKGRAA
Όνομα δικαιούχου: ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΑΒΕΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ

Όνομα Τράπεζας: PIRAEUS BANK
Αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού: 6034162922347
IBAN: GR21 0171 0340 0060 3416 2922 347
Νόμισμα: EUR
SWIFT: PIRBGRAA
Όνομα δικαιούχου: ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ M ΑΒΕΕ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ

  • Σε τι νόμισμα γίνεται η χρέωση;

Οι τιμές είναι σε Ευρώ για όλες τις χώρες.

 

• Αποστολές και Παραλαβές

  • Δεν έλαβα ποτέ αριθμό αποστολής.

Με την αποστολή της παραγγελίας σας στέλνουμε e-mail με ενημέρωση για τον αριθμό αποστολής και Link προκειμένου να μπορείτε να δείτε που βρίσκεται η παραγγελία σας. Παρακαλούμε ελέγξτε την ανεπιθύμητη αλληλογραφία.

  • Τι εταιρεία αποστολής χρησιμοποιείτε;

Η εταιρεία αποστολής που συνεργαζόμαστε μπορεί να διαφέρει ανά περιοχή και ενδεχομένως να αλλάζει ανά περίπτωση.
Εξωτερικό – Αποστολή από τις κεντρικές μας αποθήκες με DHL

  • Θα ήθελα να επεξεργαστώ τη διεύθυνση αποστολής.

Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας προκειμένου να κάνουμε τη διόρθωση στη διεύθυνση αποστολής που επιθυμείτε, σε περίπτωση που δεν έχει ήδη αποσταλεί η παραγγελία και είναι εφικτό.

  • Χρειάζεται η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής να είναι στην ίδια χώρα;

Για λόγους ασφάλειας συναλλαγών χρειάζεται η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής να είναι στην ίδια χώρα.

 

  • Πώς μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί από την εταιρεία, θα σας στείλουμε ένα e-mail με όλες τις πληροφορίες για την αποστολή και αναζήτησή της.

  • Έχω πρόβλημα να βρω την παραγγελία μου, πώς μπορείτε να με βοηθήσετε;

Μόλις η παραγγελία φύγει από τις εγκαταστάσεις μας, παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστούν 1-2 εργάσιμες ημέρες για ορισμένες μεταφορικές να ανανεώσουν τα στοιχεία αναζήτησης στο website τους.
Αν ο αριθμός αναζήτησης δε λειτουργεί ή δεν έχει ανανεωθεί μέσα σε δύο εργάσιμες ημέρες, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για το θέμα.


  • Η παραγγελία μου επιστρέφεται στον αποστολέα (RTS). Τι πρέπει να κάνω?

Αν δείτε ότι η παραγγελία σας επιστρέφει στη ROCOCO και επιθυμείτε να αποσταλεί εκ νέου, απλώς επικοινωνήστε μαζί μας και ενημερώστε μας σχετικά. 

  • Υπάρχουν φόροι, και έξοδα εκτελωνισμού;

Οι όποιοι φόροι περιλαμβάνονται ήδη στην παραγγελία και πληρώνονται κατά την καταχώρησή της. Για προορισμούς εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να χρειαστεί να πληρώσετε επιπλέον χρεώσεις και φόρους καθώς η παραγγελία σας προχωράει σε εκτελωνισμό. Επίσης, σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε παραγγελία σε εμάς, παρακαλώ σημειώστε ότι θα πρέπει να διαβάσετε την πολιτική επιστροφών.

Σημειώστε: Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πρέπει να γνωρίζουν ότι ενδεχομένως να έχουν επιπλέον χρεώσεις από τη διαφορά ισοτιμίας, από έξοδα εκτελωνισμού, έξοδα εισαγωγής για το οποία δε φέρει η επιχείρησή μας καμία ευθύνη.

  • Η αποστολή της παραγγελίας και η παραλαβή απαιτεί υπογραφή;

Οι διεθνείς αποστολές πακέτων απαιτούν υπογραφή κατά την παραλαβή.

 

Η Rococo κάνει αποστολή παραγγελιών στις παρακάτω χώρες:

      1. Αυστρία 16. Πολωνία
      2. Βέλγιο 17. Πορτογαλία
      3. Βουλγαρία 18. Ρουμάνια
      4. Καναδά 19. Ιρλανδία
      5. Κύπρο 20. Σαουδική Αραβία
      6. Τσεχία 21. Σερβία
      7. Αίγυπτος 22. Σλοβακία
      8. Γαλλία 23. Σλοβενία
      9. Γερμανία 24. Ισπανία
      10. Ελλάδα 25. Σουηδία
      11. Ισραήλ 26. Ελβετία
      12. Ιταλία 27. Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
      13. Ιορδανία 28. Ηνωμένο Βασίλειο
      14. Λίβανο 29. Αμερική
      15. Βόρεια Μακεδονία

30. Λουξεμβούργο

  • Εγγραφή

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Ήδη έχετε λογαριασμό;
Συνδεθείτε ή επαναφέρετε τον κωδικό σας