40 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1977 και δραστηριοποιείται στο χώρο της παραγωγής γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων, αξεσουάρ και συναφών ειδών, δημιουργώντας τις προσωπικές της συλλογές με το διακριτικό τίτλο Rococo. Είναι αμιγώς ελληνική εταιρεία που συνεχώς δημιουργεί και εξελίσσεται , με το ίδιο πάθος όπως την μέρα που ξεκίνησε και με πρωτεύοντα στόχο την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στην περιοχή της Αθήνας σε ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις 2500 τ.μ.

Σε αυτές στεγάζονται η Διοίκηση της εταιρείας, το Δημιουργικό τμήμα, μέρος της παραγωγής εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά αυτοματοποιημένα μηχανήματα που αφορούν όλες τις απαραίτητες διαδικασίες ολοκλήρωσης του ρούχου, τα logisticsκαι το Show room της εταιρείας Καθ ' όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της , επικεντρώνεται στο να εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή ποιότητα στην καλύτερη δυνατή τιμή, διατηρώντας πάντα το αναγνωρίσιμο και χαρακτηριστικό ύφος με σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες, πάνω στο οποίο έχει βασιστεί και έχει χτιστεί ταυτότητα της εικόνας της εταιρείας. Η ευελιξία, η προσαρμοστικότητα, η συνεχής ενημέρωση και τεχνολογική εξέλιξη, η φαντασία και η δημιουργικότητα, η διατήρηση της ταυτότητας προσαρμοσμένη πάντα στις νέες τάσεις και επιταγές της αγοράς αποτελούν πρωταρχικά και ουσιώδη ζητήματα για την εταιρεία και πρόκληση για την ομάδα των ανθρώπων της Rococo.

Σήμερα η εταιρεία έχει ένα 19 δίκτυο καταστημάτων έχοντας καταφέρει να δημιουργήσει στην εγχώρια αγορά ένα άμεσα αναγνωρίσιμο concept store με χαρακτηριστικό ύφος βιτρινών και merchandise των προϊόντων της.
Την τελευταία πενταετία εν μέσω της οικονομικής κρίσης, η εταιρεία προχώρησε στο άνοιγμα τεσσάρων νέων καταστημάτων στην περιοχή της Αθήνας αναδιαρθρώνοντας το υπάρχον δίκτυο εστιών λιανικής πώλησης προσαρμοζόμενη σε νέα δεδομένα αγορών.
Στηρίζει την ελληνική παραγωγή επιμένοντας να δραστηριοποιείται στην εγχώρια αγορά για την παραγωγή των προϊόντων της έχοντας αναπτύξει συνεργασίες με περισσότερες από 100 εταιρείες του κλάδου.
Παραμένει συνεπής διατηρώντας υψηλά στάνταρ ποιότητας προϊόντων σε επίπεδο πρώτων υλών και κατασκευής αλλά και σχεδιαστικής διαφορετικότητας χωρίς να παρεκκλίνει ποτέ της πάγιας στόχευσης της καλύτερης δυνατής ποιότητας στην καλύτερη δυνατή τιμή.
Η μεγαλύτερη πρόκληση για την εταιρεία αλλά και σημαντικότερος στόχος είναι η συνέχιση και διατήρηση υψηλού επιπέδου παροχής (Β2Β) υπηρεσιών, με απόλυτο σεβασμό στο πελατειακό κοινό της.


Πίσω στην κορυφή